Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Στερνό αντίο στο Αποστόλη Η Δερβίση.


Έφυγε από κοντά μας ο Αποστόλης Η Δερβίσης για το ταξίδι που δεν έχει γυρισμό. Ήταν άριστος οικογενειάρχης και καλοσυνάτος συγχωριανός Ο συγχωριανός μας άφησε τα εγκόσμια σε ηλικία 91 χρόνων. Άφησε πίσω της ωραιότατες αναμνήσεις σε όσους τον έζησαν και συναναστράφηκαν μαζί του. Με την παρουσία συγγενών, κατοίκων του Άνω Κερασόβου και της ευρύτερης περιοχής τελέστηκε τη Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009, η νεκρώσιμη ακολουθία για τον αποβιώσαντα Αποστόλη Η Δερβίση στον Ιερό ναό του χωριού μας. Δεκάδες συγγενείς, φίλοι, και γνωστοί ήταν όλοι εκεί, για το στερνό αντίο και για να συμπαρασταθούν στην οικογένειά του. Καλό σου ταξίδι παππού Αποστόλη. Στους συγγενείς ευχόμαστε κουράγιο και καλή παρηγοριά και ας είναι ελαφρύ το χώμα του Άνω Κερασόβου που το σκεπάζει. Αιωνία του η μνήμη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΠΠΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟ Κ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ!ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΟΥ..ΕΦΥΓΑΝ Κ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ..ΠΑΠΠΟΥΛΑΚΗ ΜΟΥ,ΓΙΑΓΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ,ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ..ΣΑΣ ΛΑΤΡΕΥΩ..